wtorek, 16 grudnia 2014

Sukienka z kontrfałdami

Do świątecznych przygotowań zaliczam też
uszycie sobie sukienki z kontrfałdami na świąteczne dni :-)


Oczywiście jest to sukienka z zasłony i oczywiście szyta bez wykroju.


Górę uszyłam jak podkoszulek z zaszewkami, a dół układałam w kontrfałdy.


Bardzo spodobał mi się materiał, w takie supełki.
Sukienka ma z boku suwak kryty, w sumie niepotrzebny,
bo choć w trakcie szycia sukienkę zwęziłam o półtorej kontrfałdy,
zakładam ją bez rozpinania suwaka, także powinna być nieco węższa w pasie.
Na pewno wykorzystam ją nie tylko w Święta, na inne uroczystości również :-)

4 komentarze:

  1. Piękna sukienka i tkanina.
    Ostatnio niezaprasowane kontrafałdy są znowu w modzie, szczególnie na dość sztywnych, mięsistych tkaninach.
    W dzieciństwie miałam kilka takich sukienek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zainspirowały mnie właśnie sukienki z kontrfałdami :-)

      Usuń
  2. Bedziesz śliczna na wigilii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, miło mi, musimy się starać, no nie? ;-)

      Usuń