środa, 18 września 2013

Orzechowe wieńce


Kilka razy pokazywałam już na blogu pomysły na rozmaite wianki:
Teraz jednak wpadł mi tutaj w oko pomysł na wieniec z orzechów laskowych.
Nie miałam jednak takich pod ręką, więc zrobiłam wieniec z orzechów włoskich.
Właściwie kilka wieńców, bo orzechy były zbyt małe i stare do łupania ;-)



Złoty jest bardziej reprezentacyjny, a naturalny bardziej kameralny.


Przed Świętami oba dostaną jeszcze zapewne ozdobne kokardy.


Wianki w klimacie można powiedzieć jesienno - świątecznym
powstały tym samym sposobem co poprzednie.


Orzechy są dość ciężkie, trzeba je solidnie przyklejać,
uważać by do pracy były suche i czyste, a potem traktować je delikatnie.


Jeden zostanie dla mnie, a resztę przeznaczyłam na podarowanie :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz