sobota, 1 grudnia 2012

Śnieżynki i kalendarz adwentowy na wieńcu

 

Świetne wykroje na śnieżynki z papieru odkryłam na portalu stylowi.pl  :-)
Dość małe i w powiększeniu kiepsko widoczne, ale mimo to inspirujące.
Te powyżej wykonałam wg. własnego pomysłu, ale raczej nie będę kontynuować,
niemniej jednak wzory płatków śniegu z powyższego linku piękne :-)
Jak składać kartkę na sześć części możecie zobaczyć tutaj i na tym filmiku.

A tutaj sporo pomysłów na kalendarze adwentowe w różnych stylach.
Dla mnie hitem jest pomysł na ten z pudełkami po zapałkach:
Niespotykany, prawda? :-) Taki zrobię w przyszłym roku!
Naprawdę miło będzie na nim odliczać :-)

Źródło - link powyżej za pakamera.pl

A przy okazji może któraś z Was umie mi podpowiedzieć jak odszukać komentarze, które gdzieś zostawiłam? Nieraz zastanawiam się na jakim ja blogu byłam, że takie świetne rzeczy widziałam
i nawet tam komentarz zostawiłam, ale adresu nie zapamiętałam i nie umiem tam wrócić :-/

5 komentarzy:

  1. Świetne pomysły! Fajnie, że się dzielisz. Widzialam też gdzieś... taką girlandę z woreczkami do odliczania. Ja musiałabym machnąć trzy girlandy i uznałam, że już w tym roku nie podołam... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w tym roku tez padlo na pudelka pop zapalkach. Zmontowalam wieze w ksztalcie choinki i zapewne w najblizszych dniach sie ni pochwale na blogu.
    Dzieki na linki do wycinanek, bo wlasnie sobie o takich gwiazdkach pomyslalam. Tak sie przymierzam do kilku karteczek wlasnie tak ozdobionych....
    Twoje gwiazdki prezentuja sie wspaniale!

    Zapraszam serdecznie do udziału w zabawie na moim blogu!

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam śnieżynki!!! dzięki za linka :> nie wiem czy w tym roku skorzystam, ale bardzoładne wzorki! :>>> Twoje też piękne :)
    co do problemu - nie pomogę...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wieniec jest świetny :-) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Cię podglądam w moich blogach ulubionych :-)

      Usuń