środa, 12 grudnia 2012

Bladoróżowe spódnice


Oto zapowiadana seria spódnic :-)
To była chyba najładniejsza zasłona jaką kiedykolwiek kupiłam.
Wymiaru ok. 150 x 180 cm wystarczyło na sześć spódnic:
dwie całkiem maleńkie o długości ok. 22 cm, dwie średnie ok. 30-40 cm i dwie dorosłe.
Wszystkie uszyte są na gumce i podszewce, a dziecięce mają dodaną koronkę.
Pięć z nich będzie prezentami, jedna zostanie dla mnie :-)
Poniżej spódniczka mini oraz dwie średnie:



Do średnich, dziewczęcych spódniczek uszyłam z resztek takie przepaski na głowę, z tyłu na gumce:



I jeszcze dwie dorosłe spódnice, długość do kolana, jedna będzie upominkiem,


a ostatnia powstała dla mnie :-)


Jest najmniej marszczona, ale to nawet lepiej i myślę, że z przyjemnością założę ją w Święta :-)
Wiem, że teraz burgund jest na topie, ale nieee... to nie dla mnie :-)

8 komentarzy:

  1. Łał! Bardzo ładna i bardzo w Twoim stylu :-) Ciekawe z czym ją połączysz: koszula, sweterek? Mnie się szalenie podobają połączenia takich delikatności z ciężkimi swetrami, ale coś nie mogę dostosować do siebie, chociaż wydają się w moim stylu. Cieszę się na spotkania przy stole :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Chyba biały sweterek, ciężki też by pasował, ale nie mam odpowiedniego. Tak, tak, Święta już coraz bliżej :-)

      Usuń
  2. dorosła jest bardzo ładna, fajny materiał. a te falbanki.. jak dobrze dzieckiem być:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, te maleńkie najbardziej mi się podobają :-)

      Usuń
  3. Przepiekny kolor! Wyglada uroczo zarowno w wersji dziewczecej jak i doroslej. " Dorosla" spodniczka prezentuje sie bardzo elegancko w zestawieniu z biela i srebrnymi pantofelkami.
    Przygotowalas sobie wspanialy stroj na swieta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również podoba się ta spódnica, zarówno kolor, jak i krój, w sam raz na modelkę :-). Ja bym dobrała biały, ciut połyskliwy (ale niekoniecznie) ażurowy sweterek... Tak mi się nasunęło.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczęce róże świetne - w połączeniu z popielem, granatem czy czernią.
    Bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownosci, marze o takich dla siebie i mojej corci!

    OdpowiedzUsuń