poniedziałek, 13 maja 2013

Pokrowce na materace


Z wysłużonych białych narzut z Ikea, których nie będę już potrzebować uszyłam dwa pokrowce na piankowe materace.
Jednak, aby nie musieć ściągać ich do prania zbyt często, przykrywam je na dzień innymi narzutami.



Pokrowce wciąga się niezaszytym krótszym bokiem, co, uwzględniając dopasowanie i naturalne opory pianki, trwa wieczność.
Z resztek tych samych narzut wystarczyło też materiału na poszewki na poduszki, a nawet jeszcze coś zostało.

Na podobne poszewki czekają jeszcze dwie wielkie poduszki do opierania pleców.


Tą piękną pikowaną narzutę poniżej kupiłam w fatalnym stanie w second-handzie.
Na szczęście udało się ją odratować, a po dodaniu bladoróżowego podszycia stanowi prawdziwą ozdobę moich zasobów.


Takie oto praktyczne szycie, może lepiej, że nie kolejne te moje sukienki i sukienki ;-)
Powoli łapię chyba już letniego lenia - piękna pogoda, zieleń i sadzenie kwiatków skutecznie odciągają mnie od szycia
i innej twórczości okołobiurkowej ;-) 
Nie mam jednak wyrzutów sumienia - lato zawsze jest za krótkie i wyczekane.

5 komentarzy:

  1. Bardzo praktyczne szycie :-) i śliczna narzutka w kwiatuchy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje. Zagoszczę tu na dłużej. Bardzo fajny blog. A czy wiesz może jak uszyć prześcieradło z gumką?

    OdpowiedzUsuń
  3. Komfort i wysoka jakość – to istota zarówno poduszek, jak i materaca. Warto zajrzeć na www.materacowisko.pl, gdzie można znaleźć szereg wygodnych rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście nie używam pokrowców na materace, ale może z czasem to się zmieni. Przede wszystkim kupiłem nowy materac https://senpo.pl/materace/materace-200x200/ i jestem przekonany, że był to najlepszy wybór jakiego mogłem dokonać. W końcu będę mógł się solidnie wyspać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo praktyczne i ciekawe wykorzystanie starych narzut…Ze mnie krawcowej raczej nie będzie zatem pokrowce na materace kupiłam u tego producenta http://m-tex.pl/pokrowce-na-materace/ . Produkuje on towary z materiałów najwyższej jakości, a podczas szycia stara się przywiązywać uwagę do każdego najmniejszego szczegółu.

    OdpowiedzUsuń