niedziela, 28 czerwca 2015

Żakiet z dresu


Z kupionej w lumpku szarej bluzy z grubego dresu
uszyłam sobie taką jakby dresową kurteczkę, ramoneskę, prawie ;-)


Żakiet ma ukośne zapięcie, mały stojący kołnierzyk oraz szwy na plecach.
I dla chętnych na podobną przeróbkę mały instruktaż jak to zrobiłam po kolei:


Najpierw bluzę skróciłam, odcięłam jej też wszystkie ściągacze.


Przód bluzy rozcięłam po ukosie i zaprasowałam na flizelinę na kleju.


Tył upięłam szpilkami w ukośne szwy, w ten sposób chciałam też zwęzić bluzę.
Odcięty spód bluzy wystarczył też na obszycie dekoltu oraz rękawów.

2 komentarze:

  1. Genialna jestes! Przerobka rewelacyjna i zakiet wyszedl swietny!Wow!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :-) Tak chciałam spróbować na nie bardzo kosztownym materiale ;-)

      Usuń