środa, 22 kwietnia 2015

Długa letnia sukienka

Jeszcze trochę do lata, ale nie wybiera się
kiedy i co trafi się do przeszycia na ciuchach, no nie? :-)


Mnie trafiła się taka oto suknia, żeby nie powiedzieć sukmana,
z góra zabudowaną, dołem niestety nie sięgała mi aż do ziemi.


Rzadko udaje mi się zrobić zdjęcie, zanim chwycę za nożyczki ;-)
Potem odcięłam rękawy i rozcięłam wzdłuż ramion i obszycia dekoltu.


Rozcięłam obszycie dekoltu za szyją.


Odcięłam końcówki kokardy pod dekoltem i wykorzystałam je jako ramiączka.


Początkowo chciałam zrobić sukienkę wiązaną na szyi z odsłoniętymi plecami,
ale zdecydowałam się na sukienkę na ramiączkach z zasłoniętymi plecami.


Tak wygląda zmiana, sukienka jest nieco dłuższa niż pierwotnie,
jest to też dobry sposób na przerobienie zwykłego t-shirta na sukienkę.
(Tutaj już podobnie przerabiałam t-shirt na sukienkę w ramach konkursu.)


Najbardziej w tej sukience podoba mi się dekolt, taki marszczony i zebrany,
może nawet niestety niespecjalnie widać to na moich zdjęciach.
Jak wiecie bardzo lubię proste, letnie sukienki w kwiatki :-)

4 komentarze:

  1. Świetny materiał,uwielbiam takie małe wzory. Super przeróbka, o niebo lepsza od oryginału. Ja też jestem fanką recyklingu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Jutro też wybieram się na zakupy i już się ciekawię co tym razem wynajdę do przeróbki ;-)

      Usuń
  2. Ale świetna przeróbka :) Sama uwielbiam szperać i wynajdować ciekawe wzory do przeróbka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :-) Bardzo lubię ćwiczyć przeróbki na ciuchach z lumpka, jakby coś nie wyszło, to niewielka strata ;-)

      Usuń