poniedziałek, 18 marca 2013

Lniane sukienki


Do lata jeszcze daleko, a zimowy śnieg dopiero znika, ale właśnie kupiłam piękne lniane prześcieradło z mereżką
o wymiarze 250 x 180 cm. Co poradzić, że idealne na letnie sukienki i spódnice ;-) I tak powstała sukienka na ramiączkach
z podwyższonym stanem na gumce, a mereżka ozdobiła spód powiewnej spódnicy do kolan, również z gumką w pasie.
Spódnica jest może nawet zbyt obszerna, za dużo materiału wzięłam, chyba nieco ją zwężę, jeśli się do tego przekonam.


Obie pewnie poczekają w szafie na swój czas, a lnianego materiału wystarczy jeszcze na sukienkępodobną do tej krótkiej,
ale długą i z nieco inną górą a la top, jeśli starczy resztek, albo na maxi długą spódnicę, bo właściwie nie umiem się zdecydować :-)
W trakcie szycia również kolejna letnia sukienka, ciemny niebieski w białe kwiaty, podobna do tej, ale z zasłoniętymi ramionami.

5 komentarzy:

  1. śliczna sukienka i taka uniwersalna,na wiele okazji-super

    OdpowiedzUsuń
  2. Len na lato jest idealny! Znalazłam u siebie bardzo długi i bardzo szeroki kawałek lnu, który miał być przeznaczony na szal, i poważnie zastanawiam się, czy szal z tego będzie czy może raczej coś innego;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie uszyłaś i na pewno będziesz zadowolona latem z tych kreacji. Ja też uwielbiam len

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohhh piękne!! nie dość, że białe, to do tego z lnu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę bezlitośnie rozkroiłam ten płachetek materiału :-) Wkrótce ostatni jego kawałek w postaci rzeczonej długiej sukienki, z górą z ostatnich, ostatecznych ścinków w formie klinów ;-)

    OdpowiedzUsuń